Wat als mijn artikel beschadigd geleverd is?

Dan is er iets mis gegaan en gaan wij dit uiteraard oplossen. Ondanks dat wij onze producten zo goed mogelijk verpakken, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat het product beschadigt tijdens het transport of dat er een fabrieksfout wordt geleverd. Wij begrijpen dat dit vervelend is en lossen dit probleem dan ook graag voor u op.

Hoe meld ik schade?
Als u een beschadigt product heeft ontvangen, vragen wij u om binnen 24 uur* na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit doet u door een e-mail te sturen naar klantenservice@office-deals.nl. Vermeld in deze mail de volgende gegevens: uw bestelnummer, de omschrijving van de schade, foto’s en het serienummer van uw product.

*Na de meldingstermijn van 24 uur kunnen wij uw schademelding niet meer in behandeling nemen. Wettelijk is opgelegd dat wij een defect binnen 24 uur moeten melden bij de pakketdienst om de transportschade te verleggen.

Office Deals.be

Einsteinstraat 5
3281 NJ Numansdorp

Openingstijden Klantenservice

  • Maandag: 8:30 - 17:00
  • Dinsdag: 8:30 - 17:00
  • Woensdag: 8:30 - 17:00
  • Donderdag: 8:30 - 17:00
  • Vrijdag: 8:30 - 17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag Gesloten

Telefoonnummer:
02 808 11 79
Emailadres:
klantenservice@office-deals.be

Contact opnemen

Bel ons

02 808 11 79

Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

Stuur ons een app

+316 27 54 78 03

Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

Chatten