Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?

U verwacht uw pakket, maar deze is niet geleverd? Dat is uiteraard vervelend. Controleer eerst onderstaande punten:

  • Controleer de track & trace code van uw pakket. U heeft deze code per mail ontvangen op hetzelfde e-mailadres waar u uw orderbevestiging op heeft gekregen. Controleer of de tijdvakindicatie door de bezorgdienst is veranderd.
  • Controleer het bezorgadres. Klopt het bezorgadres die u heeft ingevoerd?
  • Controleer uw brievenbus. Staat het pakket op afgeleverd in de track & trace code? Bekijk dan of u een niet-thuisbericht heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de bezorger uw pakket bij de buren heeft bezorgd of een nieuw bezorgmoment heeft ingepland.

 

Bovenstaande punten allemaal gecontroleerd en nog steeds geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit probleem uiteraard voor u op. Vermeld hierbij uw bestelnummer, welke u kunt vinden op de orderbevestiging. Uw bestelnummer begint met "500".

Office Deals.be

Einsteinstraat 5
3281 NJ Numansdorp

Openingstijden Klantenservice

  • Maandag: 8:30 - 17:00
  • Dinsdag: 8:30 - 17:00
  • Woensdag: 8:30 - 17:00
  • Donderdag: 8:30 - 17:00
  • Vrijdag: 8:30 - 17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag Gesloten

Telefoonnummer:
02 808 11 79
Emailadres:
klantenservice@office-deals.be

Contact opnemen

Bel ons

02 808 11 79

Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

Stuur ons een app

+316 27 54 78 03

Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

Chatten