Onze klantenservice krijgt via diverse kanalen vragen gesteld en om u snel te helpen hebben wij de meest voorkomende voor u al beantwoord:

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen
Om bij Office Deals.be te kunnen bestellen is het noodzakelijk om een account aan te maken. Hiermee kunnen wij u op de hoogte houden van het verloop van uw bestelling en ook uw historie terugzien wanneer er vragen zijn.

Kan ik mijn bestelling volgen
U ontvangt van ons track & trace gegevens wanneer uw order is verzonden. Uw bestelling wordt uitgeleverd door een pakketdienst en wij kunnen momenteel nog geen indicatie van een aflevertijdstip geven.

Kan ik op rekening kopen
Alleen zakelijk klanten kunnen momenteel bij ons op rekening kopen. U maakt uw account (klant) aan in de webshop en neemt daarna contact op met onze klantenservice. Na een positieve kredietaanvraag (direct online) geven wij uw account vrij en kunt u op rekening kopen met een betalingstermijn van 7 dagen na levering.

Te weinig ontvangen
Als u uw bestelling heeft ontvangen dient u binnen 24 uur uw zending te controleren en na te zien. Binnen deze termijn kunt u bij een afwijking van geleverde aantallen of het missen van een product(en) contact opnemen met klantenservice@office-deals.nl.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op en komen met een passend antwoord.

Prijzen
De vermelde prijzen zijn in eerste instantie exclusief btw echter wanneer u verder klikt op het product ziet u de prijzen zowel exclusief als inclusief de BTW.

Contact opnemen

Bel ons

02 808 11 79

Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

Stuur ons een app

+316 27 54 78 03

Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

Chatten