Office Deals.be
  • Alle benodigdheden voor uw bedrijf!
02 808 11 79
klantenservice@office-deals.be

Werkt uw product niet naar behoren? Of heeft u niet alles ontvangen? Dat is vervelend. Dat gaan wij uiteraard voor u oplossen, beloofd!


Mijn product is beschadigt, wat nu?

Vervelend dat u het product niet in goede staat heeft ontvangen. Ondanks dat wij onze producten zo goed mogelijk verpakken, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat het product beschadigt tijdens het transport. Dit probleem lossen wij dan ook graag voor u op.

Wanneer u een beschadigt product ontvangt, vragen wij u om binnen 24 uur* na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit doet u door een e-mail te sturen naar klantenservice@office-deals.nl met vermelding van uw: bestelnummer, de omschrijving van de schade en foto’s waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht.

* Na de meldingstermijn van 24 uur, ons wettelijk opgelegd door de gezamenlijke pakketdiensten, kunnen wij uw schademelding niet meer in behandeling nemen daar de transportschade niet meer naar de pakketdiensten verlegd kan worden.


Bij mijn bestelling ontbreken producten, wat moet ik doen?

Kijk in eerste instantie op de pakbon, deze bon wordt altijd meegeleverd bij de producten. Op de pakbon staat vermeld welke producten bij deze zending geleverd zijn. Het kan zijn dat uw producten niet bij deze zending zitten, maar later worden geleverd met een nalevering of reeds eerder zijn geleverd. Dit kunt u dus terug vinden op de pakbon.

Zitten niet alle onderdelen of accessoires in de doos? Dat is vervelend! Wij hebben hier gelukkig een oplossing voor. Meld binnen 24 uur* het ontbrekende product bij ons via klantenservice@office-deals.nl . U kunt het product omruilen, hierbij sturen wij na het ontvangen van de retourzending direct het nieuwe product op. Een andere oplossing is om de ontbrekende onderdelen alsnog geleverd te krijgen. U dient hiervoor contact op te nemen met de klantenservice en te vermelden welke onderdelen of accessoires ontbreken. Wij vragen in dit geval de onderdelen op bij de leverancier en proberen dit onderdeel zo snel mogelijk bij u af te leveren. Kunnen we de onderdelen niet voor u naleveren? Dan nemen wij alsnog contact met u op en ruilen wij het product om voor een nieuwe.


Mijn product doet niet wat het moet doen

Doet het product niet wat u van het product mag verwachten? Dan raden wij aan om eerst de handleiding van het product grondig door te nemen. Misschien staat hier uw probleem wel omschreven of kunt u hier een oplossing vinden. Dan kunt u uiteindelijk toch meteen aan de slag met uw product en hoeft u het product niet te retourneren.

Heeft u hier geen oplossing kunnen vinden en werkt het product echt niet naar behoren? Dan valt dit waarschijnlijk onder de garantie. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kijken samen met u naar de beste oplossing en de garantie op uw product.


Wanneer heb ik garantie bij Office Deals?

Wettelijke garantie
Op alle artikelen die u koopt bij Office Deals geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in een goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, valt dat onder de garantie. Wij bieden dan zo snel mogelijk een passende oplossing in. Afhankelijk van het product ontvangt u dan een vervangend product, een reparatie of een terugbetaling.

Fabrieksgarantie
Naast de wettelijke garantie geldt op veel artikelen ook de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of door de fabrikant. De importeur of fabrikant bepaalt zelf de voorwaarden en de garantietermijn. Deze voorwaarden en termijnen zijn dus verschillend per fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de meegeleverde documentatie van het artikel, de website van de leverancier - fabrikant of is op te vragen via klantenservice@office-deals.nl.

Uw garantiebewijs
De factuur, per e-mail gezonden of opgeslagen in uw account geldt als garantiebewijs en kan door ons of door een externe partij samen met het type en serienummer worden opgevraagd.

Contact opnemen

  • Bel ons.
  • Bel ons.
    02 808 11 79

    Vanwege extreme drukte, kan de wachttijd wat langer zijn als u van ons gewend bent.

    Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

    Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

    Stuur ons een app

    +316 27 54 78 03

    Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

    Chatten