Misschien zijn ze wel de meest onderschatte voorwerpen die op kantoor te vinden zijn; kantoorartikelen in alle soorten, kleuren en maten. Hoe belangrijk is die ene ordner die door zijn kleur erg opvallend is tussen al die andere zwarte of grijze ordners. Een fel groene perforator zal tussen de stapel papieren meer in het oog springen dan een witte en hoe handig is het om altijd verschillende maten enveloppen, etiketten en papier op voorraad te hebben zodat u er nooit verlegen om zit. Het zijn maar van die kleine dingetjes, maar vaak maken heel veel van deze kleine dingetjes wel het verschil in het bedrijfsleven. Een stempel die symbool staat voor uw bedrijf, misschien wel het allerbelangrijkste kantoorartikel wat er bestaat voor grote organisaties; indien u iemand heeft die voor u perfecte brieven typt, maar dan iedere keer vergeet die prachtige stempel op of onder te zetten zal bij de met u concurrerende bedrijven vierkant worden uitgelachen. Laten we vooral ook de handigheid van artikelen niet vergeten, een perforator voor 4 gaatjes is wel zo handig als je ook over een klapper beschikt met 4 ringbanden, daarentegen ziet het er niet uit als je 4 gaatjes maakt en je ringband beschikt maar over 2 gaatjes. Zo is er voor ieder kantoorartikel ook een bijpassende kantooraccessoire te vinden.
Een van de belangrijkste kantoorartikelen die bestaat is misschien wel de perforator. Hoe zou u al uw blaadjes moeten bundelen in de ordner als u niet over een perforator zou beschikken? Ze bestaan in een 2-gaats variant, maar ook de 4-gaats variant is niet geheel onbekend. De 6-gaats variant is iets onbekender maar daarentegen is zeker op de zakenvloer de 23-gaats variant weer enorm bekend. Dan is er ook nog verschil in hoeveel papierwerk de perforator in een keer kan perforeren. Heeft u niet zoveel papierwerk dan is vaak een perforator voor 10 of 20 vellen in een keer voldoende, bent u echter vaak met papieren in de weer, dan zou een perforator die meer dan 20 vellen in een keer kan misschien beter bij u passen. In een keer 65 of 150 vellen perforeren kan ook, zoek dan even naar een goede perforator die dit in een keer kan doen. Dure varianten kunnen vaak zelfs 300 vellen in een keer perforeren. Gemak dient de mens!
Een klembord; een van de meest onderschatte kantooraccessoires misschien wel. Hang je papieren netjes aan de stelling of gebruik het klembord om die zo belangrijke papieren van de vergadering even apart te houden. Een lijst waarop diensten worden afgetekend bijvoorbeeld is een stuk praktischer als die op een klembord hangt, maar ook een vergaderagenda krijgt ineens een professioneler uiterlijk als deze wordt uitgereikt op een klembord. Iets grotere klemborden dan a4-formaat zijn ook enorm praktisch voor presentaties en vergaderingen, vaak kunt u hierop van te voren al een groot deel van de informatie klaarmaken en hoeft u tijdens de vergadering alleen nog maar te presenteren.
Bij het noemen van het woord kantoorartikelen denkt u waarschijnlijk niet meteen aan de etiketten, maar hoe handig ze wel niet zijn dat weten we allemaal. Daar waar we vroeger alle enveloppen met de hand schreven is er nu een tijd gekomen waarin we enorm graag etiketten plakken die we klaar hebben staan in eerder gemaakte lijstjes om ons zelf zo veel mogelijk werk te besparen. Niet alleen het plakken van etiketten op briefpost is een voorbeeld waarom ieder bedrijf ze normaliter op voorraad heeft, ook het plakken van labels op klappers, mappen, kasten en interne papieren zijn werkzaamheden die we tegenwoordig graag uitvoeren met behulp van etiketten. Voordeel van deze plakkers zijn dat we ze indien nodig ook weer heel gemakkelijk kunnen verwijderen, ze te krijgen zijn in alle kleuren, soorten en maten en eigenlijk geheel naar wens zijn aan te passen. Handigheidje voor ieder kantoor zullen we ze maar noemen.
Op kantoor kunnen ze niet ontbreken. Tabbladen maken iedere ordner een stuk overzichtelijker en zijn voor ieder bedrijf een must. Verkrijgbaar in diverse varianten. Kies voor een 4-gaats, 23-gaats of bijvoorbeeld 11-gaats, zodat ze perfect in uw ringband passen. Neem de tabbladen in een effen variant, genummerd, geletterd of gekleurd. Hetgeen voor u het makkelijkst is, is voor u beschikbaar.
Ieder bedrijf heeft ze en kan ze ook absoluut niet missen; ordners. Handig om papierdocumenten in te bewaren en te sorteren op afdeling of vakgebied. In combinatie met tabbladen misschien wel een van de meest onmisbare kantoorartikelen die er bestaan. Ordners zijn verkrijgbaar in ontelbaar veel verschillende kleuren en varianten. Zo wordt het opbergen van documenten nog net even iets gemakkelijker. Een ordner met 2 ringen of toch liever met 4, het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Zelfs de dikte van de ordner kunt u zelf uitzoeken. Kies de juiste ordner voor het aantal papieren dat er in verwerkt moet worden en uw administratie zal nooit meer een zooitje zijn. Een ordner in a4 formaat of liever a5? De keuze is aan u.
Het nut van de nietmachine wordt vaak onderschat, maar hoe belangrijk is het dat u de juiste papieren bij elkaar houdt. Een nietje kan een hele berg ellende voorkomen. Op elk kantoor zwerft, ondanks de grote mate van digitalisering, nog een grote berg papierwerk rond. Een nietje en nietmachine zorgt in dat geval vaak toch nog voor een stuk overzicht op het bureau. Afhankelijk van hoeveel vellen papier u aan elkaar moet nieten zijn er ook diverse nietmachines verkrijgbaar. Zo zijn er nietmachines die wel 170 vellen aan elkaar nieten, maar ook nietmachines die maar 15 vellen in een keer aankunnen. Afhankelijk van uw behoefte maakt u een keuze in de aankoop van de juiste nietmachine. Elektrisch of handmatig, voor veel of weinig vellen, de keuze is aan u.
De schrijfmap, in de tijd van de tablets en laptops zien we hem een beetje van de vergadertafel verdwijnen, maar helemaal vertrekken zal dit kantoorhulpje nooit. Hoe handig is het dat u uw tablet, pen en papier allemaal in een map kunt opbergen en bij u kunt hebben tijdens de vergadering maar ook na de vergadering om zo de papieren nog eens rustig door te nemen en aantekeningen te maken. De schrijfmap is verkrijgbaar in a4 en a5 formaat, diverse kleuren en afwerkingen. Een goede, passende schrijfmap zorgt voor orde en netheid in uw documenten tijdens een vergadering.
Voor het handig opbergen van documenten in allerlei soorten en maten zijn hangmappen een welkome toevoeging. De hangmappen kunnen mooi opgeborgen worden in een mooie kast of tafel en zo kan op ieder kantoor en bij ieder bedrijf gemakkelijk de orde worden bewaard in de papieren. Documenten zijn gemakkelijk terug te vinden door tabbladen te gebruiken en zo wordt de administratie voor een ieder enorm overzichtelijk gehouden. Hoe gemakkelijk kunt u het voor u zelf maken. Orden de documenten tijdens het opbergen en voortaan is het altijd gemakkelijk om dat ene document wat u zoekt weer terug te vinden. Groot bijkomend voordeel is dat in een hangmappenkast genoeg plek is voor enorm veel documenten. Geen last van klappers waar net niet alle documenten in passen, een kast voor hangmappen heeft voldoende plek voor alle papierwerk van ieder bedrijf.
Een opgeruimde werkplek is een must voor een prettige werksfeer. Documenten opbergen in een ringband is hiervoor een gemakkelijke oplossing. Personaliseer uw ringband met een opdruk aan de buitenkant of kies voor ringbanden in diverse kleuren om zo verschillende onderwerpen te kunnen onderscheiden. Om schoolspullen op te bergen of een ringband voor het personeelsarchief. Voor ieder doeleinde hebben wij de perfecte ringband in huis met onze ruime keuze van wel 200 verschillenden soorten. Graag een ringband met 2 ringen of liever een met 23 ringen, de keuze is aan u. In een ringband heeft u alles netjes geordend op datum, alfabet of onderwerp, eventueel voorzien van tabbladen bewaard u gemakkelijk de rust in uw administratie.
Briefpapier, in de tijd van digitalisering hebben we er steeds minder mee te maken, maar briefpapier is nog steeds een van de eerste contacten die u als bedrijf met uw klant maakt. Een degelijk en mooi briefpapier is dan ook een must voor ieder professioneel bedrijf. Kies voor het juiste papier in de juiste kleurtint om ook uw bedrijf zonder al te veel moeite in een goed daglicht te stellen. Brief op uw papier afdrukken, mooie envelop erbij en het statement is binnen no time gemaakt. Brief op de post en het contact met de klant is gelegd.
Ieder bedrijf heeft er wel een; een stempel. Vaak is het logo van het bedrijf erin verwerkt om zo een persoonlijke touch te geven aan een getypte brief of een envelop met post te voorzien van een afzender. Behoefte aan een datumstempel voor de financiële afdeling of stempel met de tekst 'spoed' voor de administratie er zijn hierin heel veel verschillende mogelijkheden. Kies voor een woordstempel, geheel aan de eisen van uw bedrijf aan te passen en bijpassend een stempelkussen in diverse maten, soorten en kleuren zodat u voor alle werkzaamheden de juiste stempel in huis heeft. Een potje stempelinkt erbij voor als het kussen op is en een stempelhouder voor als u meerdere stempels in bezit heeft, zodat u ze gemakkelijk bij elkaar kunt opbergen. Zo hoeft u nooit meer te zoeken waar de juiste stempel is, nu kunt u ze allemaal bij elkaar bewaren.
Op ieder bureau kunnen we ze vinden, accessoires die er liggen om het kantoorleven iets gemakkelijker te maken. Een pennenhouder om al uw pennen in te leggen, een brievenhouder om de belangrijkste brieven in te bewaren, een memohouder om zo altijd een klein papiertje bij de hand te hebben om snel heel even iets op te schrijven en een bureausetje voor het simpele kantoorwerk. Neem een bureausetje om alles in op te bergen van scharen tot pennen en een ladenbox voor de belangrijkste papieren in te bewaren en ze zo altijd bij de hand te hebben. Een boekensteun voor belangrijke boeken en een bureaulegger maakt het bureauwerk net iets comfortabeler. Bureau accessoires; van die kleine handigheidjes die het leven op kantoor net iets gemakkelijker maken voor ons allemaal.
Vanwege extreme drukte, kan de wachttijd wat langer zijn als u van ons gewend bent.
Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.
Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.
+316 27 54 78 03
Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp
Dat je deze gebruiker wilt verwijderen?
Op onze website maken we gebruik van verschillende soorten cookies, waaronder functionele cookies die nodig zijn voor de basisfunctionaliteit van de website, zoals het onthouden van jouw voorkeuren en het inloggen op jouw account. We gebruiken ook analytische cookies om geanonimiseerde informatie te verzamelen over hoe bezoekers onze website gebruiken. Deze informatie helpt ons om de prestaties van onze website te meten en te verbeteren. Klik op weigeren als je alleen functionele cookies wilt accepteren. Klik op 'Ja' als je een betere winkelervaring wilt en we ons aanbod mogen aanpassen naar jouw voorkeuren.