Bestellen
Op deze pagina staan alle antwoorden op vragen die betrekking hebben tot het bestellen van producten. Zo heeft u snel en eenvoudig antwoord op een vraag, wel zo makkelijk! Door op het pijltje naast de vraag te klikken, ziet u het antwoord verschijnen.
Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Deze levertijd vindt u op de productpagina van het bestelde artikel. Als de levertijd onverhoopt toch niet gehaald wordt, houden wij u hiervan op de hoogte. Voor de meest actuele informatie adviseren wij om uw track & trace code in de gaten te houden.
Bestelling nog niet ontvangen?
Bekijk dan even onze pagina over bezorgproblemen, waarschijnlijk kunnen wij u hier helpen!
Dat doet u heel eenvoudig met slechts enkele kliks:
-
Voeg een artikel toe aan uw winkelwagen en klik op bestellen
-
Controleer uw bestelling en log vervolgens in op uw account of maak een account aan.
-
Rond uw bestelling af door te betalen met een van onze betrouwbare betaalmethoden.
Tip: Bestelt u zakelijk vanuit een ander land dan Nederland? Voer dan een geldig BTW-nummer in met uw landcode. U ontvangt nu een factuur met een 0% BTW-bedrag.
Wanneer uw bestelling in uw account staat is de bestelling gelukt. Als u meer dan 60 minuten geleden besteld heeft en u geen bevestiging heeft ontvangen, controleer dan allereerst even of uw e-mailadres in uw account klopt, daar wordt de orderbevestiging naartoe gestuurd. Klopt uw e-mailadres? Dan kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Dat is mogelijk. U kunt uw bestelling tot 30 minuten na het plaatsen van uw order nog wijzigen, daarna is de order verwerkt in ons magazijn. Wijzigingen in een order kunt u telefonisch doorgeven aan onze klantenservice.
Wanneer u een track & trace code heeft ontvangen, kunt u hiermee uw bestelling volgen. U kunt hier uw track & trace code opzoeken en uw bestelling volgen.
Indien de artikelen op voorraad zijn, ontvangt u deze veelal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen zijn, vaak langer onderweg. U kunt de levertijd zien op de productpagina, zo weet u precies wanneer u uw product kan verwachten.
Buiten Nederland & België krijgt u te maken met langere levertijden en andere verzendtarieven. U kunt hiervoor het beste de levertijd van producten naar uw land navragen bij onze klantenservice.
U kunt uw product laten afleveren op een bezorgadres of u kunt kiezen om uw product op te halen in ons magazijn in Numansdorp. Ophalen is alleen mogelijk na ontvangst van de e-mail dat uw artikel gereed is om af te halen. Het is dan mogelijk om tussen 08.30 en 17.00 uur uw bestelling af te halen.
Cashback betekent dat u geld terugkrijgt op uw aankoop. Deze acties worden door bepaalde merken opgezet, waarbij u op basis van uw factuur een bedrag teruggestort krijgt op uw rekening. Hoe u een cashback actie claimt, leest u in de omschrijving van de desbetreffende actie.
Topdeals zijn producten die door Office Deals worden aangeraden. Deze producten zijn zeer scherp geprijsd en hebben een uitstekende kwaliteit. U kunt dus geen betere aankoop doen! ;)
Office Deals Fast is een vorm van snelle levering om ervoor te zorgen dat u nooit meer zonder essentiële producten komt te staan. Wij voorzien u graag zo snel mogelijk van uw bestelde producten.
Wanneer u voor 12:00 uur bestelt, wordt uw pakket dezelfde avond nog bij je thuis bezorgd! U ontvangt uw pakket s'avonds tussen 17:30 en 22:00.
Lukt het niet om s'middags voor 12:00 te bestellen? Bestel voor 23:95 en ontvang het pakket de volgende dag in huis.
Na het plaatsen van een bestelling krijgt u uw factuur toegestuurd op het daarvoor opgegeven e-mailadres. U kunt de factuur van uw bestelling terugvinden in uw account.
Door hier te klikken kunt u inloggen in uw account en uw factuur direct downloaden.