Office Deals.be
  • Alle benodigdheden voor uw bedrijf!
02 808 11 79
klantenservice@office-deals.be

Retourneren

Heeft u per ongeluk het verkeerde product besteld? Of blijkt het product toch niet te zijn wat u dacht? Dat kan natuurlijk gebeuren. U kunt uw artikelen bij ons binnen 14 dagen na ontvangst en zonder opgaaf van een reden retourneren. Dit kunt u doen door op de groene knop 'retourmelding aanvragen' te klikken. U logt vervolgens in op uw account en doorloopt onze retourprocedure. In uw account vindt u een overzicht van welke artikelen u nog kunt retourneren.

Retourvoorwaarden

  1. Bij alle artikelen van Office Deals heeft u altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u uw artikel ontvangt. Heeft u meerdere zendingen op één bestelling? Dan gaat de retourtermijn pas in als u alles ontvangen heeft.

  2. Het artikel dient in de originele verpakking te zitten.

  3. Onderstaande artikelen kunt u niet retourneren

    > Inktcartridges, software, tonercartridges, verzegelde producten als ook computerapparatuur en printers waarvan de verpakking is geopend of toebehoren zijn geïnstalleerd.
    > Producten die gemonteerd, geprogrammeerd en gedemonteerd (bureaustoelen, kantoormeubilair, kassa’s) worden en niet in de originele verpakking kunnen worden terug verpakt.
    > Artikelen in blisterverpakking waarvan de verpakking geopend is. 
    > Artikelen die om hygiënische reden niet geruild kunnen worden, zoals, maar niet uitsluitend, koffiemokken, thermoskannen, etc.
    > Artikelen waarvan de verpakking, of het product zelf, op een dusdanige manier is beschadigd en/of incompleet is waardoor deze niet meer als nieuw zijn te verkopen.
    > Producten die speciaal voor u worden aangemaakt, bedrukt dan wel speciaal voor u worden besteld of samengesteld.
    > Producten van het merk Fetra, deze worden speciaal voor u op orderbasis geproduceerd.
    > Artikelen met een beperkte houdbaarheidsdatum indien deze niet meer langer is dan minimaal 6 maanden.

Wanneer u de aangemelde artikelen retour stuurt, dient u deze degelijk en in originele verpakking te verpakken. Dit betekent dat u niet op de doos mag schrijven en/of etiketten op de doos mag plakken. Het product dient weer zo goed als nieuw te zijn. Indien u hier niet aan voldoet, kunnen wij een volledige creditering van uw aankoopbedrag niet garanderen.


Tip: Wanneer u niet beschikt over professioneel inpakmateriaal, kunt u het artikel inpakken in een plastic tas, boterhamzakje, vuilniszak of iets dergelijks. Hierdoor kunt u het verzendetiket gewoon met tape, plakband of iets anders op het plastic plakken zonder dat de doos beschadigt. Heeft u geen doos in huis? Deze kunt u vaak gratis meenemen bij de supermarkt.

retourzending inpakken doe je zo

U hoeft niet te betalen voor het aanmelden van uw retour, echter zijn de verzendkosten wél voor uw eigen rekening. De kosten bedragen, afhankelijk van het formaat, gewicht en pakketdienst, veelal tussen de €7,50 en €35,00 per zending. Wij adviseren u om hierbij te kiezen voor een aangetekend pakket, zodat u uw retour kunt traceren en altijd weet wanneer uw retour ontvangen is.

U stuurt uw retourzending gefrankeerd naar de Einsteinstraat 5, 3281 NJ in Numansdorp, voorzien van het ingevulde retourformulier en een kopie van de factuur. Voor een correcte afhandeling is het belangrijk dat u uw artikelen verpakt volgens onze retourvoorwaarden.

Dat kan zeker. Wij zijn blij dat u toch heeft besloten dat u uw artikel wilt houden. U stuurt de retourzending simpelweg niet op, waardoor wij hem niet verwerken. Als u uw zending al wel verzonden heeft, kunt u deze helaas niet meer annuleren.

U kunt uw retourzending sturen naar de Einsteinstraat 5, 3281 NJ in Numansdorp onder vermelding van: Afdeling Retouren.

Wij nemen retouren in ontvangst van maandag tot en met vrijdag. Pakketten die aangeboden worden op zaterdag of bij een parcelshop worden niet in behandeling genomen.

Wij kunnen uw bestelling laten ophalen. De kosten bedragen dan minimaal €12,50 per zending, eveneens afhankelijk van het formaat. Dit bedrag wordt van het terug te storten bedrag in mindering gebracht. De exacte kosten worden in overleg met onze klantenservice bepaald en overeengekomen.

 

Let op! Wanneer u met ons een afhaalopdracht heeft afgesproken, dient u op de overeengekomen ophaaldag aanwezig te zijn om de zending aan de door ons geregelde vervoerder te overhandigen. Bij niet thuis vervalt de afhaalopdracht en kunnen wij uw retourzending niet verder behandelen. De retourzending beschouwen wij dan als afgehandeld.

Dit kunt u alleen weten door te kiezen voor aangetekend versturen. Uw zending kunt u hiermee traceren via uw Track & Trace code, waardoor u kunt zien of de zending bij ons is ontvangen.

Na ontvangst van uw retourzending wordt de zending beoordeelt en vastgesteld of deze voldoet aan de eerder gestelde voorwaarden. Uw retour wordt door ons binnen 5 werkdagen verwerkt, waarna u een e-mail en een creditnota ontvangt. Uw aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen gecrediteerd op uw rekeningnummer.

Indien uw zending met betaling achteraf is geregeld, kunt u de verstuurde factuur en de verstuurde creditnota met elkaar verrekenen. Let op! Als uw retourzending niet voldoet aan de bovenstaande vermelde voorwaarden kunnen wij niet tot terugbetaling (creditering) overgaan en zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen.

U kunt altijd een artikel omruilen, dit kunt u doen door een briefje aan uw retourzending toe te voegen met daarop het artikelnummer van het product of de producten die u als vervanging wilt ontvangen. Het verschil wordt verrekend.

Pak een pen en schrijf het retouradres mét het retournummer op een papiertje en voeg deze toe aan uw zending. Dat hoeft niet in uw allermooiste handschrift, als het maar leesbaar is.

Defecten en garantie gevallen worden via andere procedures en bepalingen behandeld en gaan niet via onze retourmelding. Bekijk in het geval van een defect of aanspraak op garantie onze garantie- en servicepagina.

Nee, dat is niet mogelijk. Lege statiegeld flesjes kunnen ingeleverd worden bij grote supermarkten, treinstations, grote tankstations en via cateraars. Wij zijn niet verplicht om statiegeld retour te nemen en zullen dan, om logistieke redenen, ook geen lege petflesjes retour nemen. Naast de bovengenoemde verplichte innamepunten, kunnen kleine supermarkten, maar ook (sport)verenigingen, restaurants en (fast)foodketens zich aanmelden als vrijwillig innamepunt waar jij je lege petflesjes kan inleveren.

Contact opnemen

  • Bel ons.
  • Bel ons.
    02 808 11 79

    Vanwege extreme drukte, kan de wachttijd wat langer zijn als u van ons gewend bent.

    Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

    Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

    Stuur ons een app

    +316 27 54 78 03

    Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

    Chatten