Office Deals.be
  • Alle benodigdheden voor uw bedrijf!
02 808 11 79
klantenservice@office-deals.be

Als u verantwoordelijk bent voor de inkoop van uw afdeling, vestiging of gehele organisatie dan weet u dat niet alleen de prijsstelling van de producten belangrijk is. Voor zakelijke grootafnemers biedt Office Deals, naast vaste prijsafspraken op artikelniveau en extra kortingen bij volume afnames, ook nog tal van verdere voordelen om bedrijven en instellingen van klein tot groot volledig te ontzorgen. Niet voor niets vertrouwen in de Benelux alle vele organisaties op de op maat gemaakte condities en services die alleen Office Deals biedt in combinatie met het meest aantrekkelijke prijsniveau voor alle producten.

Als u het contactformulier invult dan neemt uw persoonlijke accountmanager binnen één werkdag contact met u op.

Logistieke Excellentie

Persoonlijke service

Directe service, gegeven door vakmensen die weten wat er speelt in de kantooromgevingen van organisaties. Geen vraag blijft onbeantwoord, een oplossing wordt altijd geboden. Heeft u de voorkeur voor één vast contactpersoon? Eén van onze bekwame medewerkers is u dagelijks graag van dienst en uw eigen vaste aanspreekpunt bij Office Deals!

Assortiment

Niet alleen de breedte van het assortiment maakt het leveringsprogramma uniek. Voor vrijwel ieder product zijn meerdere alternatieven beschikbaar. Biedt het uitgebreide standaard programma geen adequate oplossing dan gaan specialisten voor u aan het werk om toch het juiste artikel aan te kunnen bieden.

Procurement

Het stroomlijnen van de inkoopprocessen voor kantoor gerelateerde producten levert altijd een aanzienlijke besparing op. Vaste prijsafspraken en eenvoudige administratieve afhandeling zijn hierbij standaard. Overzichten gespecificeerd naar kostenplaats of de (verzamel)factuur gewoon nog per post? Ook dat is nog mogelijk.

Volledige procesintegratie wordt gerealiseerd door directe koppeling aan bestaande ERP-systemen als ook met een klantspecifieke oplossing op maat.

Logistieke excellentie

Snel afleveren, direct op de gewenste locatie, flexibele retourvoorwaarden en een hoge uitleveringsgraad, deze en andere logistieke services maken ieder kantoor een geoliede machine.

Neem vrijblijvend contact met ons op om alle voordelen te ontdekken. Uw persoonlijke accountmanager zit voor u klaar.

Telefoonnummer: 02 808 11 79

Een greep uit het Office Deals assortiment:

Inkt en Toner

Toners, inktcartridges en papier zijn voor het maken van de vele afdrukken altijd noodzaak maar ook nog wel eens prijzig. Voor grote organisaties met hoge printvolumes zijn er echter ook op dit gebied besparingen mogelijk als de juiste keuzes worden gemaakt. Specialisten met alle kennis van documentoplossingen en supplies bieden de expertise om, met behoud van kwaliteit, kosten te reduceren.

Facilitair

Facilitaire producten voor een schoon en opgeruimd kantoor zijn zeker bij omvangrijke kantoren met een groot aantal medewerkers essentieel. Minstens zo belangrijk zijn de vele oplossingen voor catering, veiligheid en verzorging. Van geurige koffie tot goed hechtende pleisters, alles is in het uitgebreide facilitaire assortiment voorhanden, noodzakelijk voor het dagelijks leven op kantoor.

Kantoorartikelen

Kantoorartikelen en apparatuur zijn nog altijd niet weg te denken in het kantoor van vandaag de dag. Producten voor archiveren, presenteren en kleine persoonlijke kantoorbehoeften zijn nog altijd onmisbaar en maken dat een dag op kantoor vlot en zonder hapering verloopt.

Computer & ICT

Technologie heeft het kantoor veranderd en tot een andere werkomgeving gevormd. Hardware en supplies zijn essentieel voor de technologische vooruitgang op kantoor. Toch is een compleet assortiment computers, laptops, multifunctionele printers en supplies net zo simpel te bestellen als een rolletje plakband. Met advies uiteraard.

Office Deals, biedt kennis en ondersteuning voor iedere organisatie

De voordelen bij Office Deals zijn altijd groot, voor vaste klanten worden daarbij extra, op maat gemaakte services aangeboden om volledige ondersteuning te kunnen bieden. Niet voor niets zijn onze talrijke beoordelingen positief, een verdere stimulans om te blijven investeren in langdurige klantrelaties.

Neem vandaag nog contact op en ontdek alle voordelen voor uw organisatie!

Contact opnemen

  • Bel ons.
  • Bel ons.
    02 808 11 79

    Vanwege extreme drukte, kan de wachttijd wat langer zijn als u van ons gewend bent.

    Snel antwoord op uw vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen wachtrijen, geen keuzemenu maar directe telefonische ondersteuning.

    Wij zijn geopend op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur.

    Stuur ons een app

    +316 27 54 78 03

    Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

    Chatten